INSTEL
Panel klienta
login:  hasło: 
baner2.jpg
banner_750x100(2).gif
Baner007.jpg
CCTV_B2.JPG
Untitled5.png
Cisco-B4.JPG

Biuletyn - Archiwum

iPECS_2000.jpg

2014-06-04   |   Przełączniki Ethernet - iPECS ES seria 2000

Ericsson-LG iPECS ES to seria przełączników Ethernet charakteryzująca się wysoką funkcjonalnością w przystępnej cenie. Przełączniki w zależności od serii i modelu zapewniają różnorodną funkcjonalność w zakresie programowania w warstwie drugiej modelu sieci. W zależności od przeznaczenia zapewniają możliwość obsługi sieci Gigabit Ethernet i Fast Ethernet oraz mogą zapewniać zasilanie Power over Ethernet w standardzie 802.3af oraz 802.3at.

ES2000 to seria inteligentnych przełączników nazywanych „Advanced Smart" umożliwiająca zarządzanie poprzez interfejs WEB. W ramach przejrzystego i intuicyjnego interfejsu użytkwonik dostaje mozliwość uruchamiania i programowania niezbędnych usług w warstwie 2. Rozwiązanie idealne dla zastosowań z telefonią VoIP.

iPECS_eMG80.jpg

2014-06-04   |   Platforma telekomunikacyjna iPECS eMG80

Nowoczesna platforma telekomunikacyjna ERICSSON-LG iPECS eMG80 w bardzo dobrej cenie.

Platforma iPECS eMG80 skierowana jest do segmentu przedsiębiorstw zatrudniających od 5 do 50 pracowników, czyli dotyczy większości firm w Polsce.

Zoptymalizowane hybrydowe rozwiązanie IP/TDM umożliwia wdrożenie technologii VoIP, pracy mobilnej i zdalnej oraz wykorzystanie pełnego zestawu funkcji systemów iPECS minimalnym kosztem.

  więcej...
Fontel-L4NET.jpg

2014-06-04   |   Rejestratory rozmów telefonicznych FonTel

FonTel to rejestratory rozmów telefonicznych umożliwiające niezależne nagrywanie rozmów analogowych linii telefonicznych. Rejestratory rozróżniają rozmowy wychodzące i przychodzące, rozpoznają numer osoby dzwoniącej oraz wybierany w systemie tonowym numer telefonu rozmowy wychodzącej. Wszystkie informacje o zarejestrowanych rozmowach przechowywane są wraz z opisem, datą, godziną i czasem trwania w bazie danych. Nagranie każdej rozmowy zapisane jest w oddzielnym skompresowanym pliku dźwiękowym (pliki .WAV lub .MP3).

    Przypominamy również że od 1 stycznia 2014 roku obowiązuje rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 września 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej (Dz.U.2013.1248) nakładające na świadczeniodawców nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej obowiązek posiadania:
"rejestratora rozmów telefonicznych lub systemu rejestrującego rozmowy telefoniczne, z zapewnieniem archiwizacji nagrań".

  więcej...
bezp_polaczenia.jpg

2011-06-01   |   Bezpłatne połączenia wewnątrz oddziałów firmy

Sieć bezpłatnych połączeń telefonicznych

W branży IT pojawił się nowy sposób zapewnienia bezpłatnej łączności wewnątrz firm wielooddziałowych. Do grona ciągle "przyszłościowych" rozwiązań opartych na VoIP (Voice over IP), stosunkowo drogiego sieciowania central oraz wycofanej już usługi Centrex, dołączyło rozwiązanie w oparciu o linie telefoniczne TP oraz sieć central PABX firmy Siemens/Panasonic.

  więcej...
ncp_1.jpg

2011-05-15   |   Stworzone dla biznesu - nowe platformy NCP Panasonic

Nowe platformy NCP Panasonic

System telefoniczny Panasonic KX-NCP jeden z najciekawszych produktów w dziedzinie telekomunikacyjnej. Dedykowany małym i średnim przedsiębiorstwom pozwala usprawnić im kontakt z klientem oraz zwiększyć mobilność pracowników.

Jedną z głównych zalet platform Panasonic NCP500 i NCP1000 jest możliwość korzystania z różnych kanałów komunikacji zintegrowanych w jednym narzędziu, bez potrzeby instalowania serwerów. Prosta procedura instalacji obniża koszty wdrożenia tego rozwiązania i późniejszej eksploatacji, co dodatkowo zwiększa efektywność zastosowania tego systemu.

  więcej
CA.jpg

2011-03-15   |   Communication Assistant

Communication Assistant - Pakiet aplikacji służących poprawie wydajności pracy

Zaawansowane oprogramowanie Panasonic Communication Assistant, służące poprawie wydajności pracy, udostępnia przedsiębiorstwom
przydatne narzędzia komunikacyjne umożliwiające im skrócenie czasu reagowania - zwiększając tym samym wydajność i poprawiając obsługę klienta. Oprogramowanie Communication Assistant jest obsługiwane zarówno przez platformę komunikacyjne KX-TDE jak i
KX-NCP - udostępniając służącą poprawie wydajności, kompleksową komunikację, również małym i średnim firmom.

  więcej...

INSTEL-Technika Telekomunikacyjna Sp. z o.o.

Biuro

Godziny otwarcia:       

Serwis: Telecom, Business System,   

ul. Stefana Jaracza 55A, 90-251 Łódź
tel.:  42 632 60 00

poniedziałek - piątek

Siemens, Panasonic, inne

wizytówka, mapa(kml)

faks: 42 631 92 04

8:15 - 16:15

tel.: 42 632 60 60

Pozycjonowanie:

Copyright © 2011