Gigaset pro
Centrale VoIP Gigaset pro
Dla małych i średnich firm kluczem do sukcesu jest szybkie dostosowywanie się do zmian na rynku. Nowe systemy telefoniczne Gigaset z łatwością można dostosować do nowych sytuacji - obsługują od 1 do 100 użytkowników. Dodatkowo, wszystkie urządzenia Gigaset pro są kompatybilne z większością głównych systemów PBX, pozwalając na łatwą integrację z istniejącą w firmie infrastrukturą. Zaawansowane funkcje, takie jak MobileOFFICE™, Link2Mobile™, czy wbudowana technologia DECT nadają pojęciu "elastyczność" nowego znaczeni a.
Poza doskonałą jakością i wspaniałym interfejsem użytkownika, rozwiązania Gigaset pro charakteryzują się modułowością, elastycznością i możliwością rozbudowy.
Niezależnie czy korzystasz z telefonu IP rejestrującego się bezpośrednio u operatora, czy rozbudowujesz istniejący system telefoniczny IP - urządzenia Gigaset pro są podstawą rozwiązań zintegrowanej komunikacji, od 1 do ponad 100 użytkowników, po integrację z istniejącym oprogramowaniem biznesowym.
DX800A - Rozwiązanie dla biur domowych od 1 do 6 linii wewnętrznych
Model DX800A all-in-one zapewnia funkcjonalność małej centralki podłączanej do sieci telefonicznej przez VoIP(SIP), ISDN lub linię analogową. Do urządzenia można zalogować bezprzewodowe słuchawki DECT, które dostępne będą pod numerami wewnętrznymi.
T300 PRO – rozwiązanie dla małych biur od 1 do 15 linii wewnętrznych.
Centralka T300 PRO może być w łatwy sposób dołączona do istniejącej infrastruktury sieciowej za pośrednictwem wbudowanego interfejsu Gigabit Ethernet. Poza używaniem systemu wyłącznie w środowisku VoIP (połączenie terminali z centralką, oraz centralki z operatorem w oparciu o protokół SIP) możliwe jest korzystanie z dodatkowych interfejsów za pośrednictwem karty PCI. Rozszerzenia zawierają porty analogowe (FXS / FXO) lub ISDN (E1) do 30 kanałów. Oba rodzaje linii mogą być wzajemnie redundantne.
T500 PRO - Profesjonalne rozwiązanie - od 1 do 100 użytkowników.
Standardowy system oparty o centralkę T500 przygotowany jest do pracy z 10 użytkownikami - liczba ta może być zwiększona za pośrednictwem dodatkowych licencji użytkownika dostępnych pojedynczo lub w pakietach po 5, 10 lub 25. System zapewnia obsługę do 100 użytkowników zapewniając zaawansowane funkcje, takie jak 5 jednoczesnych telekonferencji, obsługę za pośrednictwem komputera (CTI), zintegrowany serwer faksów i poczty głosowej. Autoprovisioning i łatwy w użyciu interfejs web to tylko nieliczne z wygodnych dla administratora funkcji.
Oprócz podłączenia do systemu IP Centrex (wirtualnego systemu telefonicznego), terminale Gigaset mogą być podłączane do systemu telefonicznego Gigaset (T500 PRO lub T300 PRO) jako zdalne linie wewnętrzne (przez Internet/VPN) pozwalając na pracę z domu lub placówek o mniejszej liczbie pracowników.
Jako uzupełnienie terminali przewodowych, Gigaset pro oferuje również stacje bazowe DECT IP, które mogą być używane w połączeniu ze słuchawkami bezprzewodowymi serii Gigaset.
Terminale Gigaset są kompatybilne z wieloma systemami telefonii IP innych producentów i mogą być w prosty sposób dołączone do istniejących systemów.
Podłączenie do istniejącej infrastruktury sieciowej (LAN) jest możliwe bez jakichkolwiek dodatkowych nakładów - większość urządzeń posiada wbudowany switch Gigabit Ethernet pozwalający na współdzielenie dostępnego portu z komputerem PC. Dodatkowo wszystkie telefony przewodowe mogą być zasilane w technologii PoE (Power over Ethernet).
Telefony IP Gigaset pro
Rodzina biznesowych telefonów IP Gigaset Pro składa się z poniższych produktów: