Aplikacje biznesowe
Wprowadź komunikację w swojej firmie na wyższy poziom!
Od dziś telefon nie służy wyłącznie do telefonowania!
Unified Communication / CTI
Ujednolicona komunikacja / Computer Telephony Integration
Oferujemy:
- Najbardziej kompletne rozwiązania Unified Communication oferowane na rynku SMB - Zawierające głos, statusy użytkownika, konferencje, powiadomienia, komunikator, serwer faksowy i Call Center,
- Najbardziej elastyczne i skalowane rozwiązanie - Od systemów pojedynczych do sieciowych, od hybrydowych do czysto IP, jako urządzenie lub jako standardowy lub wirtualny serwer,
- Najbardziej innowacyjny interfejs użytkownika - Do komputerów, MS Outlook, telefonów komórkowych, telefonów stacjonarnych.
Call Center
Telefoniczne centrum obsługi klienta.
W nowoczesnym, konkurencyjnym biznesie sukces firmy jest silnie uzależniony od jakości i wydajności obsługi klienta. Inwestycja we właściwe centrum obsługi wpływa nie tylko na satysfakcję klienta czy wizerunek firmy, ale również ma bezpośredni wpływ na wzrost przychodów i efektywniejsze wykorzystanie personelu. Nasze Call Center obsługują infolinie, helpdeski, biura obsługi Klienta.
Oferujemy:
Systemy zbudowane są w oparciu o nowoczesne centrale telefoniczne i oprogramowanie, w których można wyróżnić kilka podstawowych modułów:
- System IVR (Interactive Voice Response) – system automatycznie odtwarzający zapowiedzi (np. powitalne) dzwoniącym klientom i umożliwiający,
- Moduł ACD (Automatic Call Distrybution) – moduł automatycznej dystrybucji połączeń który na podstawie wpisów w bazie danych, preferencji, zdefiniowanych umiejętności konsultantów, zarządza połączeniami,
- Moduł kolejkowania połączeń – moduł pozwalający „przetrzymać” dzwoniących klientów w momencie, w którym wszyscy konsultanci rozmawiają i w danej chwili żaden z nich nie jest w stanie obsłużyć nowego połączenia,
- Moduł integracji z bazą danych - umożliwia prezentację, gromadzenie i rejestrowanie informacji o dzwoniącym kliencie;
- Aplikacje CTI dla konsultantów – działające na stacjach roboczych agentów, w których prezentowane są wszystkie, niezbędne do pracy informacje. Aplikacje integrują platformę telefoniczną (telefony agentów) z częścią informatyczną systemu,
- System raportowania – monitoring online i statystyki offline, czyli moduł do zarządzania i kontroli konsultantów. Narzędzia raportujące dostarczają danych o pracy każdego z agentów Call / Contact Center, jego wydajności i skuteczności,
- oraz wiele innych...