INSTEL
Panel klienta
login:  hasło: 
baner2.jpg
banner_750x100(2).gif
Baner007.jpg
CCTV_B2.JPG
Untitled5.png
Cisco-B4.JPG

Aplikacje biznesowe

 

Wprowadź komunikację w swojej firmie na wyższy poziom!

Od dziś telefon nie służy wyłącznie do telefonowania!

 

 

Unified Communication / CTI

Ujednolicona komunikacja / Computer Telephony Integration

Oferujemy:

  • Najbardziej kompletne rozwiązania Unified Communication oferowane na rynku SMB - Zawierające głos, statusy użytkownika, konferencje, powiadomienia, komunikator, serwer faksowy i Call Center
  • Najbardziej elastyczne i skalowane rozwiązanie - Od systemów pojedynczych do sieciowych, od hybrydowych do czysto IP, jako urządzenie lub jako standardowy lub wirtualny serwer
  • Najbardziej innowacyjny interfejs użytkownika - Do komputerów, MS Outlook, telefonów komórkowych, telefonów stacjonarnych

 

Call Center

Telefoniczne centrum obsługi klienta.

W nowoczesnym, konkurencyjnym biznesie sukces firmy jest silnie uzależniony od jakości i wydajności obsługi klienta. Inwestycja we właściwe centrum obsługi wpływa nie tylko na satysfakcję klienta czy wizerunek firmy, ale również ma bezpośredni wpływ na wzrost przychodów i efektywniejsze wykorzystanie personelu. Nasze Call Center obsługują infolinie, helpdeski, biura obsługi Klienta.

Oferujemy:

Systemy zbudowane są w oparciu o nowoczesne centrale telefoniczne i oprogramowanie, w których można wyróżnić kilka podstawowych modułów:

  • System IVR (Interactive Voice Response) – system automatycznie odtwarzający zapowiedzi (np. powitalne) dzwoniącym klientom i umożliwiający
  • Moduł ACD (Automatic Call Distrybution) – moduł automatycznej dystrybucji połączeń który na podstawie wpisów w bazie danych, preferencji, zdefiniowanych umiejętności konsultantów, zarządza połączeniami;
  • Moduł kolejkowania połączeń – moduł pozwalający „przetrzymać” dzwoniących klientów w momencie, w którym wszyscy konsultanci rozmawiają i w danej chwili żaden z nich nie jest w stanie obsłużyć nowego połączenia;
  • Moduł integracji z bazą danych - umożliwia prezentację, gromadzenie i rejestrowanie informacji o dzwoniącym kliencie;
  • Aplikacje CTI dla konsultantów – działające na stacjach roboczych agentów, w których prezentowane są wszystkie, niezbędne do pracy informacje. Aplikacje integrują platformę telefoniczną (telefony agentów) z częścią informatyczną systemu;
  • System raportowania – monitoring online i statystyki offline, czyli moduł do zarządzania i kontroli konsultantów. Narzędzia raportujące dostarczają danych o pracy każdego z agentów Call / Contact Center, jego wydajności i skuteczności.
  • oraz wiele innych...

INSTEL-Technika Telekomunikacyjna Sp. z o.o.

Biuro

Godziny otwarcia:       

Serwis: Telecom, Business System,   

ul. Stefana Jaracza 55A, 90-251 Łódź
tel.:  42 632 60 00

poniedziałek - piątek

Siemens, Panasonic, inne

wizytówka, mapa(kml)

faks: 42 631 92 04

8:15 - 16:15

tel.: 42 632 60 60

Pozycjonowanie:

Copyright © 2011